Liever direct contact?
Heeft u vragen of zijn er onduidelijkheden over het inrichten van het beheer? Neem contact op.

Ketenbeheer binnen Koppeltaal
Beheerworkshop
Een zorgaanbieder moet, voordat hij Koppeltaal echt kan gebruiken, een beheerorganisatie inrichten. Koppeltaal helpt hierbij met de Koppeltaal-beheerworkshop. Dit is een verplicht onderdeel waarin beheerders van de applicaties bekend worden gemaakt met de specifieke beheerrollen en -processen op ketenniveau. Na het volgen van deze workshop weet de zorgaanbieder wat er van hem verwacht wordt en wat hij nog moet doen om de beheerorganisatie goed in te richten.
Supportal
Koppeltaal stelt de online tool ‘Supportal’ ter beschikking, zodat alle beheerders van elkaar op de hoogte zijn van gepland onderhoud, ketenbrede wijzigingen en verstoringen. Daarnaast zijn de contactgegevens van andere Koppeltaal-deelnemers, zoals de zorgaanbieders, IT-leveranciers en Koppeltaal Support hier te vinden. Toegangsgegevens voor Supportal ontvangen de beheerders tijdens het aansluitproces.
Koppeltaal Ketensupport
Zodra u met Koppeltaal in productie bent, ontvangt u ondersteuning via Koppeltaal Ketensupport. Koppeltaal Ketensupport ondersteunt de beheerorganisaties met analyses en informatie bij het oplossen van ketengerelateerde problemen.
De Koppeltaal-DAP (Dossier Afspraken en Procedures) gaat uitgebreid in op de afspraken, rollen en verantwoordelijkheden die samengaan met goed ketenbeheer. Ook vindt u daar de linkjes naar de verschillende Koppeltaal-supportomgevingen.
Download ook de Gebruikshandleiding Support Portaal.