Ondersteuning tijdens verschillende fases

Van verkenning, naar ontwikkeling, tot ingebruikname van Koppeltaal helpen we u met advies, tools en documentatie. 

Verkenningsfase

Verkenningsfase

Bent u benieuwd hoe u zelf binnen uw praktijk of zorgorganisatie eHealth en blended care effectief kan integreren met Koppeltaal? Of wilt u zich daarin laten adviseren? Neem dan gerust vrijblijvend contact op met onze Koppeltaal adviseur Iris Dingenouts via:

Illustratie
Touch icoon
Projectfase

Projectfase

Om met Koppeltaal aan de slag te gaan heeft zowel de zorgaanbieder als de IT-deelnemer een bepaalde informatiebehoefte. Dit hebben we samengebracht in de Koppeltaal Aansluittool. De aansluittool is de omgeving waar de zorgaanbieder en de IT-deelnemer(s) met elkaar het aansluitproces doorlopen. Alle stappen staan hier overzichtelijk weergegeven met de daarbij behorende taken en documentatie.

In de projectfase staat onze implementatiemanager Jan Noordermeer voor u klaar:

Ontwikkelfase

Ontwikkelfase

Kosteloze technische ondersteuning

Nieuwe IT-deelnemers kunnen rechtstreeks ondersteuning krijgen van de huidige IT-deelnemers bij hun initiële kennismaking met Koppeltaal. De ontwikkelaar van de adapter verleent tijdens de technische workshop consultancy aan de ontwikkelaar van de nieuwe IT-deelnemer over de integratie van de applicatie met de adapter van Koppeltaal. De adapterontwikkelaar blijft ook na de technische workshop beschikbaar tot een maximum van vier uren. Zo krijgen zij snel toegang tot kennis en ervaring.

Supportovereenkomst

Naast deze initiële vier uren support krijgt de nieuwe IT-deelnemer van de adapterontwikkelpartij het aanbod voor een supportovereenkomst. Dit is een rechtstreekse overeenkomst tussen beide partijen zonder betrokkenheid van Koppeltaal. Ook de huidige IT-deelnemers kunnen een dergelijke overeenkomst afsluiten met de adapterontwikkelorganisaties. Deze support komt aanvullend op de community based support van de Koppeltaal ontwikkelcommunity via Slack en mailinglists. Ontwikkelaars zijn hierdoor sneller in staat om Koppeltaal toe te passen in hun applicatie. Dit draagt bij aan het verkorten van de doorlooptijd van ontwikkelactiviteiten van de nieuwe IT-deelnemers.

Test- en acceptatiefase

Test- en acceptatiefase

In de test- en acceptatiefase wordt u bijgestaan door het Koppeltaal Testteaam:

Illustratie
Statistieken illustratie
Beheerfase

Beheerfase

Bij het in beheer nemen van Koppeltaal richt u een beheerorganisatie in. De beheerorganisatie zal bij wijzigingen en verstoringen contact op kunnen nemen met Koppeltaal Support via de volgende kanalen:

  • Het online serviceportaal: tijdens het aansluitproces zult u enkele contactpersonen aanmelden
  • Telefonisch
    • tijdens kantoortijden: +31 85 303 82 66
    • buiten kantoortijden: +31 85 303 82 62
  • Per e-mail bereikbaar indien het online portaal niet beschikbaar is:  support@itzos.com
     

Koppeltaal Support is verantwoordelijk voor goed beheer van de Koppeltaal Voorziening (KTV) voor optimale beschikbaarheid. Daarnaast ondersteunt Koppeltaal Support beheerorganisaties met analyses en informatie bij het oplossen van problemen bij de andere beheerorganisaties, waarbij de informatie bijdraagt aan het versneld inzicht krijgen in de oorzaak en mogelijke oplossing.

Meer informatie over beheer

Omgevingen & tools voor IT-deelnemers

Omgevingen & tools voor IT-deelnemers

Koppeltaal kent voor IT-deelnemers nog een aantal andere omgevingen waar kennis en informatie wordt uitgewisseld. We zetten ze hieronder op een rijtje:

  • GitHub: voor alle technische documentatie en architectuur
  • Koppeltaal Support: voor vragen aan het supportteam
  • Slack: waar ontwikkelaars kennis en informatie met elkaar uitwisselen
  • Validatieservice: tool om te controleren of uw Koppeltaal-berichten voldoen aan de huidige Koppeltaal-specificaties

Toegang voor deze omgevingen wordt geregeld in de aansluittool en zijn aan te vragen bij de Koppeltaal Implementatiemanager.

Meer over documentatie & tools

Verkenningsfase

Bent u benieuwd hoe u zelf binnen uw praktijk of zorgorganisatie eHealth en blended care effectief kan integreren met Koppeltaal? Of wilt u zich daarin laten adviseren? Neem dan gerust vrijblijvend contact op met onze Koppeltaal adviseur Iris Dingenouts via:

Illustratie
Touch icoon

Projectfase

Om met Koppeltaal aan de slag te gaan heeft zowel de zorgaanbieder als de IT-deelnemer een bepaalde informatiebehoefte. Dit hebben we samengebracht in de Koppeltaal Aansluittool. De aansluittool is de omgeving waar de zorgaanbieder en de IT-deelnemer(s) met elkaar het aansluitproces doorlopen. Alle stappen staan hier overzichtelijk weergegeven met de daarbij behorende taken en documentatie.

In de projectfase staat onze implementatiemanager Jan Noordermeer voor u klaar:

Ontwikkelfase

Kosteloze technische ondersteuning

Nieuwe IT-deelnemers kunnen rechtstreeks ondersteuning krijgen van de huidige IT-deelnemers bij hun initiële kennismaking met Koppeltaal. De ontwikkelaar van de adapter verleent tijdens de technische workshop consultancy aan de ontwikkelaar van de nieuwe IT-deelnemer over de integratie van de applicatie met de adapter van Koppeltaal. De adapterontwikkelaar blijft ook na de technische workshop beschikbaar tot een maximum van vier uren. Zo krijgen zij snel toegang tot kennis en ervaring.

Supportovereenkomst

Naast deze initiële vier uren support krijgt de nieuwe IT-deelnemer van de adapterontwikkelpartij het aanbod voor een supportovereenkomst. Dit is een rechtstreekse overeenkomst tussen beide partijen zonder betrokkenheid van Koppeltaal. Ook de huidige IT-deelnemers kunnen een dergelijke overeenkomst afsluiten met de adapterontwikkelorganisaties. Deze support komt aanvullend op de community based support van de Koppeltaal ontwikkelcommunity via Slack en mailinglists. Ontwikkelaars zijn hierdoor sneller in staat om Koppeltaal toe te passen in hun applicatie. Dit draagt bij aan het verkorten van de doorlooptijd van ontwikkelactiviteiten van de nieuwe IT-deelnemers.

Test- en acceptatiefase

In de test- en acceptatiefase wordt u bijgestaan door het Koppeltaal Testteaam:

Illustratie
Statistieken illustratie

Beheerfase

Bij het in beheer nemen van Koppeltaal richt u een beheerorganisatie in. De beheerorganisatie zal bij wijzigingen en verstoringen contact op kunnen nemen met Koppeltaal Support via de volgende kanalen:

  • Het online serviceportaal: tijdens het aansluitproces zult u enkele contactpersonen aanmelden
  • Telefonisch
    • tijdens kantoortijden: +31 85 303 82 66
    • buiten kantoortijden: +31 85 303 82 62
  • Per e-mail bereikbaar indien het online portaal niet beschikbaar is:  support@itzos.com
     

Koppeltaal Support is verantwoordelijk voor goed beheer van de Koppeltaal Voorziening (KTV) voor optimale beschikbaarheid. Daarnaast ondersteunt Koppeltaal Support beheerorganisaties met analyses en informatie bij het oplossen van problemen bij de andere beheerorganisaties, waarbij de informatie bijdraagt aan het versneld inzicht krijgen in de oorzaak en mogelijke oplossing.

Meer informatie over beheer

Omgevingen & tools voor IT-deelnemers

Koppeltaal kent voor IT-deelnemers nog een aantal andere omgevingen waar kennis en informatie wordt uitgewisseld. We zetten ze hieronder op een rijtje:

  • GitHub: voor alle technische documentatie en architectuur
  • Koppeltaal Support: voor vragen aan het supportteam
  • Slack: waar ontwikkelaars kennis en informatie met elkaar uitwisselen
  • Validatieservice: tool om te controleren of uw Koppeltaal-berichten voldoen aan de huidige Koppeltaal-specificaties

Toegang voor deze omgevingen wordt geregeld in de aansluittool en zijn aan te vragen bij de Koppeltaal Implementatiemanager.

Meer over documentatie & tools