Werkwijze en handleidingen

We werken continu aan het verbeteren van ons aansluitproces. In deze handleiding (PDF) leest u hoe u aan kunt sluiten en hoe u Koppeltaal beheert (support).

Handleiding SupportomgevingPDF

Handleiding technisch aansluiten op Koppeltaal serverPDF

Inrichten WebhooksPDF

 

Domeinregistratie en applicatieregistratie

Wanneer u wilt aansluit op Koppeltaal registreert u het domein van de GGZ-instelling en als ICT-leverancier de applicatie. U vult hiervoor onderstaande formulieren in.

Domeinregistratie voor GGZ-instellingen

Applicatieregistratie voor ICT-leveranciers

 

Adaptors voor het aansluiten van applicaties

Om applicaties aan te sluiten wordt gebruik gemaakt van adaptors. Aangesloten ICT-leveranciers krijgen toegang tot de broncode hiervan.

broncode adaptors (Github)

 

Vragen?

Vragen aan ons supportteam, de status van je vraag of verzoek en je account op Slack

Support tickets

Domein registratie voor GGZ-instellingen

Applicatieregistratie voor ICT-instellingen

Technical support

Regular support

Our technical support is managed through a ticket system. Opening a ticket gives you the best overview and status of your support demand. Tickets may be made on: https://pim.vzvz.nl/servicedesk/

 

Critical escalations

 

In case of critical escalations or issues please dial +31 318 - 75 47 35. 

A situation is critical if an application is unavailable for (most of) the organization or there is a development issue that blocks work for the entire team.